După Pescobar, urmează Wizzair! ANPC lovește puternic WIZZAIR după INVESTIGAREA EXPLOZIVĂ A ZBORURILOR ANULATE în 2023!

Gabriel Alexandrescu
05.10.2023
După Pescobar, urmează Wizzair! ANPC lovește puternic WIZZAIR după INVESTIGAREA EXPLOZIVĂ A ZBORURILOR ANULATE în 2023!

Românilor revoltați li se face dreptate. Arbitrul? ANPC

Într-o mișcare șocantă și epocală, ANPC (Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor) a dat o lovitură devastatoare operatorului aerian Wizz Air, după ce a investigat situația zborurilor anulate în 2023! Milioane de pasageri români au fost lăsați în voia sorții de către gigantul aerian, iar acum ANPC ripostează cu amenzi uriașe.

60.000 de LEI AMENDĂ pentru Wizz Air România!

S-a dat verdictul: ANPC a sancționat cu o amendă uriașă de 60.000 de lei filialele românești ale operatorului maghiar Wizz Air. Această lovitură zdruncinătoare vine în urma unei investigații amănunțite a perturbărilor de zboruri care au făcut viața infernală pasagerilor români. ANPC face dreptate, iar Wizz Air simte acum furia consumatorilor nemulțumiți!

Scandalul care a zguduit cerul!

Pasagerii revoltați s-au simțit abandonați de Wizz Air după anularea și întârzierea unor zboruri programate. ANPC a primit o avalanșă de reclamații de la consumatorii afectați și a luat atitudine într-un stil care nu lasă loc de compromis. Problema a ajuns pe masa ANPC, care a decis să rupă tăcerea și să aducă compania aeriană la o discuție aprinsă.

Wizz Air în ochii furtunii!

Wizz Air, care operează prin două companii înregistrate în Malta și Ungaria, a fost pus sub lupa atentă a ANPC. Cu milioane de euro plătite către pasagerii afectați, Wizz Air a intrat în colimatorul autorităților române și europene. ANPC a acționat cu hotărâre pentru a afla adevărul și a-i apăra pe consumatori. O luptă epică între ANPC și gigantul aerian se desfășoară acum sub lumina reflectoarelor!

Dialogul care face istorie!

ANPC a inițiat discuții și colaborări atât la nivel național, cât și european, pentru a pune capăt acestui scandal de proporții. Întâlniri la nivel guvernamental și workshop-uri cu reprezentanții instituțiilor similare din alte țări au dezvăluit adevărul crud despre impactul perturbărilor zborurilor Wizz Air asupra pasagerilor.

Drept urmare, pe 4.08.2023, au fost transmise invitații la discuții celor două sucursale din România, prin care ANPC solicita și furnizarea de informații cu privire la:

  • modul de soluționare al listei celor 258 de reclamații înregistrate și nesoluționate, pentru care trebuia să se prezente câte un punct de vedere în scris cu privire la modul de soluționare al fiecăreia;
  • modul în care au fost respectate drepturile pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare, conform prevederilor Art. 4 din Regulamentul (CE) nr. 261/2004;
  • modul în care au fost respectate drepturile pasagerilor de către transportatorii aerieni în cazul anulării zborului, conform prevederilor Art. 5 din Regulamentul (CE) nr. 261/2004;
  • modul în care transportatorii aerieni se asigură că pasagerilor le este respectat dreptul la asistența specifică, în limitele de timp corespunzător fiecărei distanțe de zbor, în eventualitatea întârzierii zborului, conform prevederilor Art. 6 din Regulamentul (CE) nr. 261/2004;
  • modul în care a fost respectat dreptul pasagerilor la compensație, conform prevederilor Art.7 din Regulamentul (CE) nr. 261/2004;
  • modul în care a fost respectat dreptul pasagerilor la rambursare sau redirecționare, conform prevederilor Art.8 din Regulamentul (CE) nr. 261/2004;
  • modul în care a fost respectat dreptul pasagerilor la deservire, conform prevederilor Art.9 din Regulamentul (CE) nr. 261/2004;
  • modul în care transportatorii aerieni se asigură că pasagerilor le este respectat dreptul în eventualitatea posibilelor situații de surclasare și declasare, conform prevederilor Art. 10 din Regulamentul (CE) nr. 261/2004;
  • modului în care transportatorii aerieni informează pasagerii despre drepturile lor, în conformitate cu prevederile Art. 14 din Regulamentul (CE) nr. 261/2004;
  • modul în care este gestionată practica denumită overbooking (vânzarea mai multor bilete decât sunt locuri disponibile pe un zbor) din care survine situația de refuz la îmbarcare.

Lupta continuă!

ANPC nu face compromisuri și promite că va monitoriza cu atenție activitatea Wizz Air pentru a asigura drepturile consumatorilor. Cu ANPC pe urmele lor, Wizz Air trebuie să fie pregătită să facă față consecințelor. Scandalul continuă să facă valuri, iar pasagerii vor dreptate! Rămâneți conectați pentru dezvăluiri ulterioare în acest scandal uluitor!

Tags: